سرور موسیقی هوشمند

سرور موسیقی هوشمند post thumbnail image

سرور موسیقی هوشمند دارای حافظه ی جهت ذخیره سازی موزیک برای تمامی اعضای خانواده است و به آن ها امکان گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود را می دهد.
با داشتن یک سیستم هوشمند موسیقی به طور هم زمان تمامی اشخاص حاضر در خانه می توانند براساس مناطق تعریف شده در خانه هوشمند، اقدام به شنیدن موزیک مورد علاقه خود کنند.
این سیستم علاوه بر پخش موزیک قادر است شما را صبح ها با آهنگ دلنشین از خواب بیدار کند؛ این که یک آهنگ خاص برای بیدار شدن داشته باشید یا در ایام هفته موسیقی های متفاوت شنیده شود به سلیقه شما بستگی دارد.
آژیرهای مربوط به سیستم های اعلام حریق، دزدگیر و سیستم های اعلام نشتی هر کدام در زمان فعال شدن از طریق سرور موسیقی هوشمند به شما اطلاع رسانی می شود.
هر گاه آژیری فعال شود و شما در حین شنیدن موزیک باشید این سیستم، موسیقی را قطع کرده و شما را از وقوع حادثه آگاه می کند.
با برنامه ریزی و تعریف سناریو های مختلف برای سرور موسیقی شما در حین هر فعالیتی می توانید آهنگ دلخواه خود را گوش کنید یعنی برای زمان ورزش، برای وقت های آشپزی و … سناریوی مربوطه را فعال می کنید و موسیقی مورد علاقه شما به همراه سایر کارهای که برای آن سناریو مشخص تعریف شده همه با هم اجرا خواهد شد.
در خانه هوشمند سیستم های زیادی وجود دارند که هر کدام برای منظور خاصی و جهت هدف معینی راه اندازی شده اند این به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد که از این سیستم ها کدام در منزل شما نصب و راه اندازی شوند.

instagram

Loading

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *