هوشمند سازی dabidi فواید تبلیغات اینترنتی

فواید تبلیغات اینترنتی

فواید تبلیغات اینترنتی post thumbnail image

فواید تبلیغات اینترنتی قابل انکار نیست؛ تبلیغی موفق است که در سایتی قرار بگیرد که در همان زمینه فعالیت شما محتوا دارد و بازدیدکننده به دنبال خواندن آن باشد.

شاید سایت های زیادی را دیده اید که امکان گذاشتن آگهی و تبلیغات را برای صاحبان کسب و کار فراهم می کنند هر شخصی می تواند با ثبت نام در این سایت ها، آگهی خود را در معرض دید همگان قرار دهد.
این گونه سایت ها فرصت خوبی را برای معرفی کالا و خدمات در اختیار فروشندگان می گذارند تا کسانی که امکان مدیریت یک سایت یا یک شبکه اجتماعی را ندارند و یا شاید هم با آن ها آشنا نیستند قادر به تبلیغ در فضای گسترده نت شوند، و با کمترین هزینه محصول خود را عرضه کنند.
یقیناً امروزه کسی نیست که با فواید تبلیغات اینترنتی آشنا نباشد و تاثیر شگرف آن را بر مشاغل مختلف نداند این فضا امکان دستیابی به مشتریان جدید را فراهم می کند و اشخاصی که همه روزه در حال گشت و گذار در اینترنت هستند را با زمینه فعالیت شما آشنا خواهد کرد.
فواید تبلیغات اینترنتی زمانی خود را بهتر نشان خواهد داد که شما تازه وارد آن عرصه شده باشید و هنوز مشتری وفاداری نداشته باشید، به کمک این سایت ها می توانید خود و خدمات خود را معرفی کرده و از بازدیدکننده های این سایت ها کسانی را که به دنبال خدمات ارائه شده توسط شما می گردند را تشویق به استفاده از امکانات خود کنید.
مشتری وقتی آگهی و تبلیغات شما را در سایت دیده و با شما و کالای شما آشنا شد از طریق راه های ارتباطی که در تبلیغ قرار گرفته، شروع به تماس و پرسیدن سوالات تکمیلی خواهد کرد؛ دیگر باقی کار با شماست که این مشتری بالقوه را، به بالفعل تبدیل کنید.
همه این نوشته تا این جا، به این نکته تاکید کرد که سایت های درج آگهی چه محاسنی دارند ولی باید به این موضوع نیز اشاره کرد که چون این سایت ها به طور تخصصی در یک زمینه فعالیت نمی کنند و با توجه به تعداد زیاد دسته ها و گروه های محصولات و خدمات موجود در آن ها، بازدید کننده که به هر دلیلی وارد آن سایت شده ممکن است اصلاً تبلیغ شما را نبیند.
بزرگترین نقص این سایت ها، صفحات بی شمار آن ها است که باعث سردرگمی شده و در نهایت بازدید کننده بدون این که خدمات مورد نظر خود را در سایت پیدا کند سایت را ترک می کند.
نباید فراموش کرد که هر آگهی و تبلیغی امکان اعتماد سازی و جلب نظر مشتری را ندارد و این نکته مهمی می باشد که ما با نوشتن مختصری از خدماتی که ارائه می شود مشتری را در تصمیم گیری و انتخاب محصول یاری دهیم و به او نشان دهیم که تنها فروش نیست که برای ما مهم است بلکه رضایت او نیز اهمیت دارد و تمام تلاش ما خشنودی و رضایتمندی او است.
به طور خلاصه باید گفت که مشتری باید بداند که در یک معامله برد-برد وارد شده و همه نیازهایش برآورده خواهد شد.
تبلیغی موفق خواهد بود که در سایتی قرار بگیرد که در همان زمینه فعالیت شما محتوا دارد و بازدیدکننده از ابتدا برای خواندن این مطالب اینترنت را جستجو کرده و وارد سایت شده است.
سایت های زیادی وجود دارند که سال های زیادی از طراحی و ساخت آن ها می گذرد ولی با این حال نتوانستند هیچ گونه پیشرفتی کنند و در موتورهای جستجو رتبه ای بدست بیاورند، از طرفی سایت های دیده می شوند که از زمان راه اندازی آن ها چند ماهی بیشتر نگذشته که این سایت ها در صفحات اول موتورهای جستجوی چون گوگل دیده می شوند.

چه اتفاقی افتاده است، چه تفاوتی بین این سایت ها وجود داشته؟! چرا بعضی سایت ها به سرعت موفق می شوند و سایت های دیگر شکست خورده و بدون کسب موفقیت از عرصه رقابت کنار گذاشته می شوند؟! شاید این سوال شما هم باشد.
باید دانست که فقط آشنایی با طراحی سایت، یا در سطح ابتدایی، حداقل توانایی مدیریت آن باعث پیشرفت سایت نخواهد بود.
شاید سایت های را مشاهده کرده باشید که محتوای منحصر به فردی داشته اند ولی با این حال اصلاً صفحات آن ها در سرچ های انجام شده توسط موتورهای جستجو در صفحه های اول قابل مشاهده نیستند و به ندرت کسی از این سایت ها بازدید می کند.
یک سایت علاوه بر این که باید محتوای مفید تولید کرده تا مخاطب را به مطالعه مطلب و بودن در سایت ترغیب کند باید با نکات سئو محتوا نیز آشنا باشد.

قیمت درج آگهی و تبلیغات در سایت