هوشمند سازی هتل ها و رضایت مشتری

هوشمند سازی هتل ها و رضایت مشتری امری کاملاً محتمل و مشخص است چون عملاً موجب رفاه و آسایش بیشتر و همچنین ایجاد احساس خوشایندی در مشتری می شود.

هوشمند سازی هتل ها و رضایت مشتری امری کاملاً محتمل و مشخص است چون عملاً موجب رفاه و آسایش بیشتر و همچنین ایجاد احساس خوشایندی در مشتری می شود.
هر هتلی به فکر جذب بیشتر مشتری و کسب رضایت او است تا به هدف سود آوری بیشتر برسد برای رسیدن به این مقصود باید مشتریانش را راضی و خشنود نگهدارد که باعث داشتن مشتریان وفادار خواهد شد و خود این امر نیز به تبلیغات بهتر هتل کمک خواهد کرد.
حالا شاید بپرسید چطور رضایتمندی بیشتری، را نسبت به سایر ها هتل ها برای مشتری خود داشته باشیم و رسم میزبانی را کامل به جا آوریم؟ پاسخ به این سوال را می توان در هوشمند سازی هتل پیدا کرد.
در هتل هوشمند به هر مشتری که مهمان هتل است کارت هوشمندی داده می شود و او را قادر می کند که از همه امکانات هتل استفاده کرده و تمامی صورت حساب ها در حسابش لحاظ شود.
همچنین مشتری می تواند درخواست نظافت یا لطفاً مزاحم نشوید را از اتاق خود صادر کند تا متصدی قسمت پذیرش از آن مطلع شود چون می تواند وضعیت جاری هر اتاق را مشاهده کرده و اقدامات لازم را انجام دهد.

Loading

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *