سیستم مدیریت هوشمند استخر

سیستم مدیریت هوشمند استخر post thumbnail image

سیستم مدیریت هوشمند استخر می تواند در صرفه جویی و کاهش هزینه های جاری نگهداری استخر و کاهش مصرف آب و انرژی نقش پر رنگی ایفا کند.
همه استخرها از ویژگی های مشترکی برخوردار هستند، که شکل و اندازه استخر تغییر چندانی در این امر ایجاد نمی کند و دارای بخش های مثل:
سیستم تصفیه
سیستم پالایش
سیستمی برای افزودنی های شیمیایی
سیستم تنظیم حرارت آب
محفظه آب
پمپ
صافی
و لوله ها می باشند.
سیستم مدیریت هوشمند استخر هم برای استخرهای عمومی و هم برای استخرهای موجود در ساختمان های مسکونی یا هر مکان دیگر قابل استفاده است.

مزایا و امکانات سیستم مدیریت هوشمند استخر:

1. در استخر هوشمند با دادن زمان بندی، دمای آب پیش از استفاده یا شروع به کار آن استخر، توسط سیستم سرمایش و گرمایش موجود و در صورت امکان به کمک گرمای خورشید به حد مطلوب می رسد.
2. سیستم مدیریت هوشمند دمای آب را در تمام نقاط استخر کنترل کرده و در صورتی که از مقدار تعیین شده بیشتر یا کمتر باشد با وارد کردن آب با دمای لازم آن را در حد مطلوب تنظیم می کند.
3. روشنایی استخر با توجه به میزان نور محیط توسط چراغ های نصب شده به طور خودکار تنظیم می شود، اگر استخر دارای سقف متحرک یا شفاف باشد روشنایی به کمک تمامی امکانات موجود به شکلی که بهترین نورپردازی با بیشترین کاهش مصرف بدست آید توسط سیستم هوشمند استخر اعمال می شود.
4. وقتی از سونا و جکوزی استفاده نمی شود سیستم با تشخیص عدم حضور در کمترین توان خود فعال خواهد بود و با حضور اشخاص شروع به فعالیت کامل خواهد کرد که موجب کاهش هزینه می شود.
5. دوش ها وقتی شخصی زیر سر دوش باشد کار می کنند که این موضوع باعث جلوگیری از اتلاف آب خواهد شد.
6. نصب سشوار و تونل هوای گرم برای خشک کردن مو و بدن بعد از دوش گرفتن که موقع عبور فرد از آن شروع به کار می کنند.
7. سیستم رطوبت گیر برای حفظ بنا ضروری است و از فرسودگی آن پیشگیری می کند وقتی که رطوبت از حد معینی که از نظر سیستم نامطلوب است بیشتر شود به طور اتوماتیک فعال خواهد شد.
8. تعویض یا تصفیه آب در صورت تشخیص آلودگی

instagram

Loading

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *