تأثیر فن آوری مدیریت تأسیسات بر چرخه عمر ساختمان

تأثیر فن آوری مدیریت تأسیسات بر چرخه عمر ساختمان post thumbnail image

تأثیر فن آوری مدیریت تأسیسات بر چرخه عمر ساختمان | اگر به درستی نگهداری شود، ساختمان ها برای یک عمر طول خواهند کشید.

اگر به درستی نگهداری شود، ساختمان ها برای یک عمر طول خواهند کشید. اما اگر مدیران و مدیران تسهیلات تکنولوژی جدید را درک نکنند، در نقطه ضعف بزرگی قرار دارند. هنگامی که آنها در راه های سنتی مدیریت اطلاعات با صفحات گسترده تکیه می کنند, طرح کاغذ, و یا فقط حافظه ساده, ساختمان ها و بهره وری عملیاتی را ضربه.

تیم های مدیریت تسهیلات هدف کلی فعالیت بدون هدر رفتن مواد، زمان، و انرژی را دارند.

آنها کار می کنند برای نگه داشتن سیستم HVAC, پاکت, اجزای لوله کشی بحرانی, و بیشتر در شرایط اوج. تیم های امکانات برای ارائه ارزش افزوده برای چرخه عمر یک ساختمان گام بر می دارند.

آیا می دانستید که سه تا چهار برابر پول بیشتری صرف نگهداری و عملیات یک ساختمان بر فراز چرخه عمر آن خواهد شد تا ساخت و ساز واقعی آن؟

به منظور گسترش ارزش دارایی های کلیدی در ساختمان های جدید، تکنولوژی راه بهتری را فراهم می کند تا نه تنها محل دارایی ها را به سرعت مشخص کند، آن را .شیوه های نگهداری پیشگیرانه و پیش بینی کننده را بهبود می بخشد

به گفته اداره اطلاعات انرژی آمریکا (EIA)، ساختمان های تجاری مدرن حاوی ۴۰٪ فوت مربع بیشتر از هر کارگر نسبت به اواخر دهه ۱۹۷۰ هستند. با بزرگتر شدن و پیچیده تر شدن ساختمان ها، مدیریت اطلاعات در حال تبدیل شدن به یک چالش بیشتر برای حفظ رکورد خوب نگه داشتن در عملیات روزانه است.

در حالی که ۲۵٪ ساختمان ها در آمریکا از سال ۲۰ ساخته شده اند، ۵۰٪ بین سال های ۱۹۶۰ تا ۱۹ ساخته شده اند و ۲۰٪ قبل از .۱۹۶۰ ساخته شده اند. تیم های امکانات اغلب ساختمان هایی از تمام این دوران های مختلف برای حفظ خواهند داشت

شعبده بازی تعمیر و نگهداری و عملیات برای چنین ساختمان های متنوع ممکن است مانند یک کار یادبود به نظر می رسد، اما ابزار در دسترس برای سهولت روند وجود دارد. تکنولوژی مدیریت تسهیلات می تواند شما را بهتر با داده های دقیق و مفید مطلع نگه دارید، بنابراین شما همیشه مدیریت کیفیت را ارائه می کنید.

 

اف ام تاثیر تکنولوژی آچار زمان

نگه داشتن با آخرین تحولات در فن آوری FM هزینه های خود را کاهش می دهد و بهبود بهره وری. امروزه میانگین زمان آچار مولد یک تکنسین تعمیر و نگهداری واکنشی ۲۵ تا ۳۵ درصد است. این کار زمان کارگران را صرف انجام کارهای واقعی می کند. سفر آنها، برنامه ریزی شغلی، گرفتن قطعات، تفکر، و دیگر فعالیت های غیر آچار، به عنوان زمان کار واقعی به حساب نمی آید.

اگر چه زمان آچار هرگز نمی تواند به طور کامل رسیدن به 100 درصد، می توان آن را با استفاده از فن آوری برای کاهش ورود داده های دستی، زمان صرف شده به دنبال اطلاعات، و کار اداری افزایش یافته است. این نتایج در:

  • ایجاد نظم کار خودکار بر اساس شرایط عملیاتی واقعی در یک ساختمان. به عنوان مثال، یک سفارش کار به طور خودکار زمانی تولید خواهد شد که یک قطعه از تجهیزات خارج از نقاط تعیین شده تثبیت شده عمل می کند.
  • تعمیر و نگهداری دارایی های دقیق و عملیات داده های ردیابی شده برای درک اگر شما در حال صرف بیشتر در حفظ یک آیتم از آن را به جای آن هزینه.
  • ساده عملیات تسهیلات خود را حتی بیشتر با داشتن ایستگاه های مانیتور و کنترل برای HVAC، اندازه گیری انرژی، قدرت، تجهیزات کارخانه مرکزی، و روشنایی همه در یک راه حل نرم افزار هوشمند است.

اتوماسیون ساختمان و نظارت

تکنولوژی جدید مدیریت تسهیلات همچنین اجازه می دهد تا شما را به نظارت و کنترل ساختمان خود را مکانیکی، امنیتی، روشنایی، گرمایش، تهویه، سیل، آتش سوزی، و تجهیزات تهویه مطبوع یکپارچه. این یک محیط کاری بسیار قابل اعتمادتر برای همه ایجاد می کند، کارایی بیشتری را فراهم می کند، و به تیم شما اجازه می دهد تا شیوه های پایدارتری را برای کاهش هزینه های انرژی اتخاذ کنند.

اینها مزایایی هستند که دریافت می کنید:

  • کنترل بهتر محیط ساختمان شما
  • سیستم ها با توجه به اشغال و تقاضای انرژی عمل می کنند
  • نظارت و تصحیح بهتر عملکرد سیستم شما
  • هوشیاری مداوم در مورد زمانی که به هشدار و یا زنگ صدا در صورت نیاز

اغلب اطلاعاتی که ما پیش فرض می کنیم چیزی است که توسط پیمانکاران به ما منتقل می شود. هم اکنون بیش از ۸۰ درصد ساخت جدید با بهره گیری از فناوری به نام مدل سازی اطلاعات ساختمان یا BIM ساخته شده است که یک فرایند مبتنی بر سه بعد است که معماری، مهندسی و ساخت و ساز را کارآمدتر و برنامه ریزی آسان تر می کند.

هنگامی که همراه با صاحبان ساختمان در پایان ساخت و ساز منتقل می شود، عملیات باید با این تکنولوژی جدید سازگار شود تا بهترین اطلاعات را بسازد. یکپارچه سازی BIM با نرم افزار تعمیر و نگهداری تسهیلات جدید این داده ها را در دسترس قرار می دهد.

ساختمان های هوشمند از آینده

فن آوری ساختمان هوشمند و امکانات نرم افزار تعمیر و نگهداری به شما یک دیدگاه جامع تر از آنچه در داخل ساختمان های خود را در جریان است. شناسایی دارایی ها در ساختمان های ما و سابقه نگهداری آنها به محاسبه بهترین برنامه نگهداری ممکن برای کاهش هزینه های نگهداری و عملیات کمک می کند. در نهایت، این به ما اجازه می دهد تا به عنوان مدیران تسهیلات به انجام موارد زیر:

  • کاهش ورود داده های تکراری و دستی مرتبط با کاغذ و صفحات گسترده،
  • هیئت سفارش کار خودکار
  • بودجه های دقیقی برای برنامه ریزی سرمایه ایجاد کنید.

هنگامی که مدیران و مدیران تسهیلات تکنولوژی جدید را درک می کنند، می توانند آن را اهرم مالی کنند تا ساختمان ها یک عمر طول بسازند.

نرم افزار مدیریت تسهیلات در حال ادامه به توسعه و رشد هر روز، و با درک آنچه در آن است و چگونه کار می کند، شما زمان و پول شرکت خود را با سازمان بهتر صرفه جویی، برنامه ریزی، و مدیریت که افزایش بهره وری و بهبود در خدمات آن است.

دانلود کتاب در آخرین روند فن آوری.

AkitaBox

تیم AkitaBox به آوردن مقالات آموزنده، مفید، و سرگرم کننده به صندوق پستی خود اختصاص داده شده است. مشترک شدن در https://home.akitabox.com/blog.

لینک کوتاه: https://bms.dabidi.ir/tiFM

تأثیر فن آوری مدیریت تأسیسات بر چرخه عمر ساختمان

–متن به صورت خودکار ترجمه شده–

Loading

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *