هوشمندسازی پارکینگ مراکز تجاری

هوشمندسازی پارکینگ مراکز تجاری post thumbnail image

هوشمندسازی پارکینگ مراکز تجاری به مدیریت کامل بر محل های پارک و سرعت بخشیدن به پارک خودرو ها و کنترل دقیق زمان ورود یا خروج هر خودرو می انجامد.
در سیستم طراحی شده برای مدیریت پارکینگ ها، تجهیزات الکترونیکی متنوعی قابلیت به کارگیری دارند که بنابر نیاز آن مراکز تجاری نصب و پیاده سازی می شوند.
سنسورهای به کار گرفته شده در پارکینگ وضعیت خودرو های پارک شده و محل های که خودروی در آن پارک نیست را به اطلاع اپراتور می رساند و مسئول کنترل پارکینگ می تواند مسیر را برای ماشین های ورودی مشخص کند تا دقیقاً به محل خالی برای پارک مراجعه کنند.
در نتیجه با هوشمندسازی پارکینگ تمامی ورود و خروج های اتومبیل ها و تمامی خودروهای پارک شده در محوطه به طور جامع توسط یک سیستم نرم افزاری خاص مانیتورینگ شده و اپراتور به همه آن اطلاعات دسترسی کامل دارد.

مزایای هوشمندسازی پارکینگ مراکز تجاری:

1. کنترل و مدیریت محل های پارک
2. راهنمایی دقیق خودرو ها تا محل پارک
3. آگاهی از محل های خالی پارکینگ
4. مشاهده جاهای پر و خالی پارک توسط نرم افزار با رنگ های مجزا برای اپراتور
5. وجود چراغ های راهنما در پارکینگ برای راهنمایی سرنشین خودرو ها به محل پارک مورد نظر
6. محل پارک مشخص برای بعضی از خودرو های خاص
7. بهره گیری از کارت RFID و آنتن مخصوص یا سیستم های مشابه دیگر برای خودروهای کارکنان جهت عبور بدون توقف از راه بند، در هنگام ورود و خروج از پارکینگ

در محل های پارک خودرو چراغ های روی سقف نصب شده که از دور قابل دیدن است و به راننده کمک می کند تا ار وضعیت پر و خالی بودن آن مکان با توجه به رنگ چراغ مطلع شود.

Loading

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *