قابلیت های جالب لامپ هوشمند

قابلیت های جالب لامپ هوشمند post thumbnail image

قابلیت های جالب لامپ هوشمند در مواردی مثل تنظیم میزان روشنایی، تغییر رنگ نور لامپ، امکان کنترل از همه جا، قابلیت برنامه ریزی و دادن زمانبندی به آن است.
لامپ هوشمند چیزی بیش از یک لامپ ساده است و قادر به انجام کار های است که هیچ لامپ معمولی توانایی انجام آن را ندارد این قابلیت ها به کمک اپلیکیشن، قابل کنترل و برنامه ریزی هستند.

در ادامه قابلیت های جالب لامپ هوشمند را به اختصار توضیح می دهیم.

تنظیم میزان نور محیط

کم و زیاد کردن نور اتاق برای رسیدن به مقدار مطلوب مورد نظر شما، تا راحت تر و با آرامش بیشتر کار خود را انجام دهید.

تعیین رنگ نور لامپ

قابلیت تغییر رنگ در لامپ های هوشمند شاید از جالب ترین قابلیت های آن باشد.
لامپ هوشمند تنوع رنگ فوق العاده زیادی دارد که امکان ایجاد احساس مطلوب را برای هر نوع سلیقه ای فراهم می کند مثلاً برای ایجاد حس خنکی در تابستان ها می توان نور این لامپ ها را به رنگ آبی در آورد.
با تغییر رنگ و کم کردن یا افزایش نور در بخش های مختلف یک اتاق می توان قسمت های را در دید بیشتر قرار داد و یا کاری کرد که کمتر به چشم بیایند.
اگر ساختمان هوشمندسازی شده باشد می توان با تغییر رنگ نور لامپ ها ساکنین را از خطرات احتمالی با خبر کرد مثلاً در صورت نشت گاز رنگ چراغ ها قرمز شود.

برنامه ریزی

با این امکان می توان زمان خاموش شدن یا روشن شدن را برای لامپ هوشمند تعریف کرد و با دادن زمانبندی به آن در ساعات روز و شب لامپ ها را روشن یا خاموش نمود.

کنترل از همه جا

فرقی نمی کند در خانه باشید یا بیرون از آن چون با داشتن دسترسی به اینترنت هم می توانید لامپ های روشن مانده را خاموش کنید و یا برعکس لامپ های خاموش را برای پیشگیری از سرقت و ایجاد تصور حضور شما در خانه روشن نمایید.

فواید هوشمند سازی روشنایی

Loading

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *