مفهوم پروتکل در هوشمندسازی

مفهوم پروتکل در هوشمندسازی
خواندن این مطلب در < 1 دقیقه

مفهوم پروتکل در هوشمندسازی بیانگر یک راه ارتباطی بین ماژول ها می باشد و در واقع زبانی است که سیستم برای ارتباط خود از آن استفاده می کند.
به طور ساده می توانیم پروتکل را به عنوان یک زبان مشترک بین تجهیزات و قطعات به کار رفته در یک سیستم هوشمند نامید که امکان کنترل سیستم را می دهد.
این زبان مشترک براساس استاندارد های در نظر گرفته می شوند و برند های مختلف ممکن است گاهی از یک پروتکل یکسان در ماژول های(قطعاتی هستند که برای هوشمندسازی توسط یک برند خاص ساخته شده است) هوشمند خود استفاده کنند و یا از یک پروتکل استاندارد دیگری برای ارتباط ماژول ها بهره ببرند.
پس تفاوت در نام برند لزوماً به معنای استفاده از پروتکل متفاوت نیست و خیلی از برند ها پروتکل یکسان دارند.
نکته اصلی نوع ماژول های ساخته شده توسط این برند ها می باشد و این مهمترین موضوع و تفاوت برند ها را تشکیل می دهد؛ بحث در مورد پروتکل، چه یکسان باشد چه نباشد تقریباً در بیشتر موارد غیر ضروری است.
شاید به پرسید چطور؟!
هر برند با ساختن ماژول های متنوع سعی در به کنترل در آوردن بخش های بیشتری از یک ساختمان و ایجاد فضای زیباتر و مدرن تر را دارد.
در حقیقت برندی موفق تر است که بتواند همه ساختمان را با تجهیزات هوشمند ساخته شده خود، مدیریت کند و در کنار ساخت فضای با جلوه های خیره کننده، کنترل تمامی سیستم هوشمند را در دست مشتریش قرار دهد.

این را به اشتراک بگذارید!

Mahmood Dabidi Roshan

bms.dabidi.ir

وظیفه سئو این است که به موتورهای جستجو بگوید که شما چه کسی هستید و چه چیزی می فروشید و چرا اهمیت دارید. وقتی سئو به خوبی انجام شود، می تواند به شما کمک کند تا با ایجاد گزینه های که مشتری هنگام جستجوی محصولات یا خدمات شما می بیند، از رقبای خود عبور کنید. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است. سئو این امکان را می دهد که رتبه بندی صفحات را بهبود بخشید که باعث افزایش ترافیک، تبدیل بازدیدکننده به خریدار و افزایش درآمد شما می شود. بهینه سازی موتورهای جستجو(سئو) یک روش بسیار موثر برای جذب مشتریان جدید و یافتنن شیوه های تازه و واجد شرایط برای بالا بردن ترافیک سایت شما است، The job of SEO is to tell search engines who you are, what you’re selling, and why you matter. When done well, SEO can help you push past your competitors by making you the option thing a customer sees when they search for your products or services. Search Engine Optimization (SEO) is an integral part of any digital marketing strategy. SEO allows you to improve your page rankings, which increases your traffic, conversions, and revenue. SEO is a highly effective method of attracting new customers and qualified leads to your website.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *