چرا ساختمان هوشمند

چرا ساختمان هوشمند post thumbnail image

چرا ساختمان هوشمند را می توان آسان تر فروخت را باید در امکانات و امنیتی که این ساختمان برای خریدار نهایی به ارمغان می آورد جستجو کرد.
در ادامه به این موضوع می پردازیم که چرا ساختمان هوشمند مفید و کارآمد هست.
این موضوع را باید هم از منظر سازنده ساختمان و هم از نگاه خریدار آن ساختمان بررسی کرد.

سازنده ساختمان

کسی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارد منبع درآمد آن فروش ساختمان بوده و فروختن ساختمان در زمان کمتر کمک بزرگی برای به چرخه برگشتن سرمایه سازنده ایفا کرده و به او امکان انجام پروژه جدید را می دهد.
فروش یک ساختمان در بازار رقابتی، کار بسیار دشواری است و در این بین سازنده ای موفق تر خواهد بود که با قیمت منصفانه و یا حتی برابر، امکانات بیشتری در اختیار خریدار قرار دهد.
وقتی تفاوت قیمت چندانی وجود نداشته باشد خریدار همیشه مرغوب ترین و با کیفیت ترین کالا را انتخاب می کند پس این که وجود امکانات هوشمند در ساختمان طراحی شده به فروش آسان تر آن می انجامد چیز عجیب یا خاصی نیست و کاملاً امری بدیهی می باشد.

خریدار ساختمان

خریدار ساختمان به دلیل پرداخت مبلغ قابل توجه در ازاء خرید ساختمان، تنها چیزی که باعث آرامش خاطر او خواهد بود خرید ساختمانی است که امکانات رفاهی بیشتری داشته باشد.
باید این امر را در نظر گرفت که خریدار همیشه نگران سرمایه خود است و برای او نیز مهم است که ملک او با افزایش قیمت روبرو شود نه کاهش!

شاید اولین چیزی که یک ساختمان هوشمند را متفاوت کرده و باعث جلب رضایت مشتری می شود امکانات لوکس و رفاهی فراوان ارائه شده در ساختمان است.
اگر شما مدتی در خانه هوشمند زندگی کنید یقیناً تفاوت آن را با خانه عادی کاملاً احساس می کنید و روزی که مجبور به ترک آن و زندگی در یک خانه عادی شوید زندگی به کامتان تلخ خواهد شد.

Loading

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *