تفاوت سیستم اعلام حریق معمولی با هوشمند

تفاوت سیستم اعلام حریق معمولی با هوشمند
خواندن این مطلب در < 1 دقیقه

تفاوت سیستم اعلام حریق معمولی با هوشمند در نحوه واکنش این دو سیستم در زمان آتش سوزی می باشد، در سیستم هوشمند تمام اقدامات به صورت خودکار قابلیت پیاده سازی دارد.
در سیستم های معمولی اعلام حریق تنها صدای آژیر پخش می شود و ساکنین از محل آتش سوزی اطلاع ندارند و باید کل ساختمان را به دنبال حریق احتمالی بگردند.
حالا تصور کنید که بعد از صرف زمان و گشتن همه جا، معلوم شود که هیچ آتشی وجود ندارد! و چه کار بیهوده ای انجام گرفته است.
یکی از تفاوت های آشکار سیستم اعلام حریق هوشمند این است که می توان محل دقیق آتش سوزی را بدون جستجو ساختمان پیدا کرد.
حال فرض کنید که بیرون از ساختمان هستید و آتش سوزی اتفاق می افتد اگر سیستم اعلام حریق معمولی باشد از وقوع حریق بی خبر مانده، و چه بر سر ساختمان بیاید معلوم نیست!؟
ولی در سیستم اعلام حریق هوشمند، سیستم به شما پیامک داده و شما را از وقوع آتش سوزی مطلع می کند.
اگر ساختمان مجهز به دوربین باشد بدون این که مجبور باشید به سرعت به ساختمان برگردید و محل مشخص شده را چک کنید می توانید به وسیله گوشی خود محل را ببینید؛ شاید هشدار تنها به خاطر سیگار کشیدن در آن محل بوده باشد!
البته شاید نیاز به یادآوری نباشد ولی باید گفت سیستم اعلام حریق هوشمند امکان اتصال به یک سیستم اطفای حریق را دارد که در مواقع لزوم به صورت اتوماتیک فعال شده و آتش را خاموش می کند.

این را به اشتراک بگذارید!

Mahmood Dabidi Roshan

bms.dabidi.ir

وظیفه سئو این است که به موتورهای جستجو بگوید که شما چه کسی هستید و چه چیزی می فروشید و چرا اهمیت دارید. وقتی سئو به خوبی انجام شود، می تواند به شما کمک کند تا با ایجاد گزینه های که مشتری هنگام جستجوی محصولات یا خدمات شما می بیند، از رقبای خود عبور کنید. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است. سئو این امکان را می دهد که رتبه بندی صفحات را بهبود بخشید که باعث افزایش ترافیک، تبدیل بازدیدکننده به خریدار و افزایش درآمد شما می شود. بهینه سازی موتورهای جستجو(سئو) یک روش بسیار موثر برای جذب مشتریان جدید و یافتنن شیوه های تازه و واجد شرایط برای بالا بردن ترافیک سایت شما است، The job of SEO is to tell search engines who you are, what you’re selling, and why you matter. When done well, SEO can help you push past your competitors by making you the option thing a customer sees when they search for your products or services. Search Engine Optimization (SEO) is an integral part of any digital marketing strategy. SEO allows you to improve your page rankings, which increases your traffic, conversions, and revenue. SEO is a highly effective method of attracting new customers and qualified leads to your website.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.