سیستم HVAC هوشمند

سیستم HVAC هوشمند
خواندن این مطلب در 2 دقیقه

سیستم HVAC هوشمند اصطلاحی است که به سیستم های گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع موجود در یک ساختمان که هوشمند سازی شده اشاره می کند.
در حقیقت به سیستم های سرمایش، گرمایش و تهویه هوا، HVAC گفته می شود.
سیستم HVAC هوشمند دارای امکاناتی می باشد که شرایط محیطی در ساختمان را برای زندگی ساکنین به نحو مطلوب تنظیم می کند.
وجود ترموستات های هوشمند امکان برنامه ریزی را در اختیار می گذارد و ما را قادر می سازد به آن زمانبندی دلخواه خود را داده و سیستم براساس آن، دما و کیفیت هوای ساختمان را در طی روز و شب تغییر می دهد.
میزان رطوبت توسط دستگاه رطوبت هوشمند به طور اتوماتیک تنظیم می شود و سیستم در صورت نیاز آن را روشن یا خاموش می کند.
نظارت بر میزان رطوبت، دما و جریان هوا در محیط ساختمان همه به طور خودکار صورت گرفته و احتیاجی به کنترل شخص ندارد.
در ساختمان هوشمند با ایجاد مناطق مختلف می توان هر بخش از آن را به صورت کاملاً مستقل از سایر قسمت ها مدیریت کرد که به این عمل اصطلاحاً منطقه بندی گفته می شود.
با منطقه بندی و نصب سنسور ها، قابلیت های جدیدی برای سیستم هوشمند خواهیم داشت.
اگر کسی در منطقه های تعریف شده نباشد سیستم HVAC برای آن منطقه براساس برنامه داده شده تصمیم می گیرد که کدام سیستم ها روشن بماند و کدام ها خاموش شوند و یا در کمترین میزان خود فعال باشند.
به طور مثال در یک خانه هوشمند دمای اتاق خواب در زمان های خواب در صورت وجود شخص در آن بیشتر می شود و در اتاق دیگر که کسی نیست گرمایشی صورت نمی گیرد حال اگر کسی در آشپزخانه مشغول آشپزی باشد با توجه به اینکه به دلیل روشن بودن اجاق گاز این محیط گرمای بیشتری دارد گرمایش کمتری انجام می دهد.

instagram

این را به اشتراک بگذارید!

Mahmood Dabidi Roshan

bms.dabidi.ir

وظیفه سئو این است که به موتورهای جستجو بگوید که شما چه کسی هستید و چه چیزی می فروشید و چرا اهمیت دارید. وقتی سئو به خوبی انجام شود، می تواند به شما کمک کند تا با ایجاد گزینه های که مشتری هنگام جستجوی محصولات یا خدمات شما می بیند، از رقبای خود عبور کنید. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است. سئو این امکان را می دهد که رتبه بندی صفحات را بهبود بخشید که باعث افزایش ترافیک، تبدیل بازدیدکننده به خریدار و افزایش درآمد شما می شود. بهینه سازی موتورهای جستجو(سئو) یک روش بسیار موثر برای جذب مشتریان جدید و یافتنن شیوه های تازه و واجد شرایط برای بالا بردن ترافیک سایت شما است، The job of SEO is to tell search engines who you are, what you’re selling, and why you matter. When done well, SEO can help you push past your competitors by making you the option thing a customer sees when they search for your products or services. Search Engine Optimization (SEO) is an integral part of any digital marketing strategy. SEO allows you to improve your page rankings, which increases your traffic, conversions, and revenue. SEO is a highly effective method of attracting new customers and qualified leads to your website.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *