هوشمند سازی و آرامش در سفر

هوشمند سازی و آرامش در سفر post thumbnail image

هوشمند سازی و آرامش در سفر! به کمک هوشمند سازی و فعال کردن سناریو شبیه ساز حضور در خانه، با آرامش خاطر از سفر خود لذت ببرید.
در کنار تمام امکاناتی که برای امنیت خانه نصب و پیاده سازی شده تا از سرقت احتمالی پیش گیری شود یک امکان بسیار بهتر و جالب تر نیز وجود دارد که مربوط به تعریف سناریو برای سیستم هوشمند ساختمان است.
بعد از هوشمند سازی خانه، برای جلوگیری از سرقت و آرامش خاطر و دلواپس نبودن در زمان های که در منزل نیستیم؛ می توانیم با انتخاب گزینه شبیه سازی حضور در خانه، تمام نگرانی ها را کنار بگذاریم و از سفر خود لذت ببریم.
با انتخاب این گزینه یک سناریو از پیش تعریف شده فعال می شود و سیستم هوشمند شروع به انجام اعمالی می کند که معمولاً در زمان حضور افراد در خانه صورت می گیرد.
مثلاً لامپ ها راس ساعت 8 شب روشن شده، سیستم صوتی فعال و به پخش رادیو یا موزیک می پردازد و در ساعت 12 لامپ ها را خاموش می کند.
همین طور در طی روز هم می تواند پرده ها را کنار بزند تلویزیون را روشن کند و یا سایر وسایلی که ما می خواهیم با فعال شدن آن ها این تصور در ذهن شنونده ایجاد شود که ما در خانه هستیم را روشن یا خاموش کند.

Loading

نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *